前回同様質の良い施術を堪能させていただきましたーお客様の声 I enjoyed a great session like a previous time.-Customer's Feedback
○ 今回ご感想をいただいたお客様のプロフィール ○
ご利用実績 ウェルカム会員さま(初めてのご利用:2018年)
年齢・性別 30歳代 男性
ご利用のメニュー クラトーム シグネチュア スウィート (アロマとカサイセラピー) 120分
The profile of the customer
Frequency : Welcome Member (since2018)
Age&sex : 30's Japanese male
Selected menu : Krathoorm Signature Sweet (Aroma and Karsai therapy) 120min
=============================================
[ Q1.今回ご利用いただきました理由を教えてください。(複数回答可) ]
Let me know the reason that you chose Krathoorm this time. (Multiple answer)
前回利用して良かった,Previous experience at Krathoorm
たまたま時間ができた,Vacancy of your time
[ Q2.ご予約の際の電話やメールの対応はいかがでしたか ]
How was your experience of making reservation (telephone or e-mail)
大変満足 Excellence
[ Q3.ご利用はどれくらい満足いただけましたか? ]
How was your experience of receiving the session?
大変満足 Excellence
[ Q4.今回のご利用で良かった点を自由にご記入ください。 ]
Please let me know freely about your good experience this time.
前回同様質の良い施術を堪能させていただきました
I enjoyed a great session like a previous time.
[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
Please let me know about the point that I need to improvement.
特に無いNothing
[ Q6.他店と比べて、当店が優れていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the merits of my shop which you think. (multiple)
技術の良さ,Technique
アクセスのしやすさ,Easy Access
特徴的なメニュー,Features of menus
信頼性,Confidences
おもてなし,Hospitality
BGM
[ Q7.他店と比べて、当店が劣っていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the weaks of my shop which you think. (multiple)
特になしNothing
[ Q8.そのほか、ご意見・ご要望がございましたら、ご自由にご記入ください。 ]
Please let me know your comment about anything freely
また、そして是非、宜しくお願いします:)
I also hope to get a great session next time:)
=ご協力ありがとうございました= Thank you for your feedback!
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前回同様質の良い施術を堪能させていただきました
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[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
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特に無いNothing
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技術の良さ,Technique
アクセスのしやすさ,Easy Access
特徴的なメニュー,Features of menus
信頼性,Confidences
おもてなし,Hospitality
BGM
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