hiro@krathoorm

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ご利用後のお客様アンケートを開始しまして、
1年近くになります。
多くの嬉しいコメントをいただく度に、
いいお時間を過ごしていただけたと安心する一方、
少し書きにくいようなご指摘をいただいて、
色々な「気づき」の機会をいただけていることにも、
感謝いたしております。
今回は、最近100名さまの統計情報をお知らせいたしたいと思います。
The time has passed about 1 year since Krathoorm began to accept the customer's feedback.
I got happy to receive the customer's positive comment, on the other hand, I had a great opportunity to know about the point that should be re-designed with my thankful mind.
I try to show you the analysis information from recent 100 customers' feedback on this article.

※2018.3.30〜2019.3.1までにご利用いただき、
 アンケートにお答えいただいた100名さまの統計情報になります。
 なお、統計内には回答内容のブログへの掲載を「承諾しない」をご選択いただいたものも
 含めております。
※This analysis is made from 100 customers' feedbacks who visited from 30 Mar 2018 to 1 Mar 2019.
 These analyses include customers' response which don't accept to introduce on this blog.

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Q1 ご来店の理由についてです。
一番多かったのは「前回利用して良かった」25%、
次に「本格的な施術を体験したかった」18%になっております。
(この項目は複数回答ですので、あくまでも割合は参考値です)
初めて来ていただいたお客様も嬉しくお迎えしておりますが、
2回目、3回目・・・とご来店を重ねていただけるのは、
それだけクラトームのサービスにご満足いただけていると
嬉しく思えております。
Q1 The reason that you chose Krathoorm this time.
The top choice was "Previous experience at Krathoorm"25%, the second was "Authentic technique" 18%.
(It's not exactly % because this topic is multiple answer)
I'm very happy to welcome not only the first time customer, but also the repeat customer who likes Krathoorm services.


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Q2 ご予約の際の対応について。
「大変満足」71%、「満足」28%と高評価にホッとしてます。
「満足」のお客様に伺いましたところ、予約フォームの記入方法や、
入力確認メールがわかりにくいという声をいただいております。
4月以降の新しいメニューに基づく入力フォームで改善できればと考えております。
Q2 About the experience of making reservation (telephone or e-mail)
"Excellent"71%, "good"28% ... I'm very happy!
I asked the customer who choice "Good", they said that they take it some hard to enter the reservation form or understand the automatic response e-mail.
Please check the new reservation form from 1st April.


q3.png
Q3 ご利用自体の満足度
「大変満足」88%、「満足」12%とこれまた高評価をいただきました。
きっとご満足いただけていなかったお客様は、アンケート自体にご回答いただけてなかったり、
また気を遣って「大変満足」を選んでいただいたお客様も多かったと思いますが、
今後とも、多くのお客様に「来てよかった」「いい時間を過ごせた」と思っていただけるよう
頑張りたいと思います。
Q3 How was your experience of receiving the session?
"Excellent"88%, "good"12% ... Oh, high reviews!
I guess that the customers who didn't were satisfacted with the session didn't make feedback, or some customers' choose "Excellent " with their tenderness.
I will continue to make efforts for the customers' feeling like "I'm very happy to receive the session" or "Spend wonderful time"


q4.png
Q6 当店の優れている点について
ありがたいことに非常に多くの項目にご回答が分かれてます。
「技術の良さ」15%、「おもてなし」8%、
「アクセスのしやすさ」「特徴的なメニュー」「カルサイネイザン」「信頼性」各7%など
当店のこだわっている部分を支持いただいているのは大変嬉しいです。
(こちらも複数回答)
Q6 About the merits of my shop.
I'm very happy that the customers' response were widely spread out in many topics.
"Technique"15%, "Hospitality"8%,
"Easy access", "Features of menus", "Karsai Nei Tsang (Genital)", "Confidences" each 7%,
These topics are the points that Krathoorm thinks the important points.
I'm very happy to get these points stood by you.
(This article is also multiple answer)


q5.png
Q7 当店の劣っている点について
みなさん、選択しにくい項目でしょうが、
「価格」7%がやや多く見受けられました。
グリーンプレミアムサービスなど、お得にご利用いただけるサービスもございますので、
うまくご活用くだされば幸いです。
Q7 About the weaks of my shop.
I guess that it's difficult to select these points.
"The Prices"7% are the high point.
You can take the best offers, for example "Green Premium Service".


長くなりましたが、お忙しい中アンケートへのご回答ありがとうございました。
今後とも、是非みなさまの率直なご意見お待ち申し上げております。
Thank you for your patience to read to the bottom and also for making your feedback!
Please let me know again about your feedback after your session next time!


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