会話も含めてリラックスできたーお客様の声 I could be more relaxed with the conversation. -Customer's Feedback
○ 今回ご感想をいただいたお客様のプロフィール ○
ご利用実績 ウェルカム会員さま(初めてのご利用:2017年)
年齢・性別 50歳代 男性
ご利用のメニュー クラトーム シグネチュア ビター (タイ式とカサイセラピー) 120分
The profile of the customer
Frequency : Welcome Member (since2017)
Age&sex : 50's Japanese male
Selected menu : Krathoorm Signature Bitter (Thai and Karsai therapy) 120min
=============================================
[ Q1.今回ご利用いただきました理由を教えてください。(複数回答可) ]
Let me know the reason that you chose Krathoorm this time. (Multiple answer)
受けてみたかったメニューがあった
There was the menu what you wanted to get
[ Q2.ご予約の際の電話やメールの対応はいかがでしたか ]
How was your experience of making reservation (telephone or e-mail)
満足 Good
[ Q3.ご利用はどれくらい満足いただけましたか? ]
How was your experience of receiving the session?
満足 Good
[ Q4.今回のご利用で良かった点を自由にご記入ください。 ]
Please let me know freely about your good experience this time.
会話も含めてリラックスできたこと
I could be more relaxed with the conversation.
[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
Please let me know about the point that I need to improvement.
特に無いNothing
[ Q6.他店と比べて、当店が優れていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the merits of my shop which you think. (multiple)
技術の良さ,Technique
カルサイネイザン,Karsai Nei Tsang
信頼性,Confidences
おもてなし,Hospitality
[ Q7.他店と比べて、当店が劣っていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the weaks of my shop which you think. (multiple)
特に無しNothing
[ Q8.そのほか、ご意見・ご要望がございましたら、ご自由にご記入ください。 ]
Please let me know your comment about anything freely
N/A
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受けてみたかったメニューがあった
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満足 Good
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満足 Good
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会話も含めてリラックスできたこと
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[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
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技術の良さ,Technique
カルサイネイザン,Karsai Nei Tsang
信頼性,Confidences
おもてなし,Hospitality
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