症状に合わせてメニューを柔軟に対応して頂けたーお客様の声 The therapist flexible adjusted the techniques to my stiffness-Customer's Feedback.
○ 今回ご感想をいただいたお客様のプロフィール ○
ご利用実績 初めてのご利用:2018年
年齢・性別 30歳代 男性
ご利用のメニュー クラトーム シグネチュア ビター (タイ式とジャップカサイ) 120分
The profile of the customer
Frequency : First Time (2018)
Age&sex : 30's Japanese male
Selected menu : Krathoorm Signature Bitter (Thai and Jap Karsai) 120min
=============================================
[ Q1.今回ご利用いただきました理由を教えてください。(複数回答可) ]
Let me know the reason that you chose Krathoorm this time. (Multiple answer)
webページで見て良さそうだった,Attractive web pages
本格的な施術を体験したかった,Authentic technique
[ Q2.ご予約の際の電話やメールの対応はいかがでしたか ]
How was your experience of making reservation (telephone or e-mail)
大変満足 Excellence
[ Q3.ご利用はどれくらい満足いただけましたか? ]
How was your experience of receiving the session?
大変満足 Excellence
[ Q4.今回のご利用で良かった点を自由にご記入ください。 ]
Please let me know freely about your good experience this time.
症状に合わせてメニューを柔軟に対応して頂けた点
The therapist flexible adjusted the techniques to my stiffness.
[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
Please let me know about the point that I need to improvement.
特に無いNothing
[ Q6.他店と比べて、当店が優れていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the merits of my shop which you think. (multiple)
技術の良さ,Technique
タイ式,Thai Massage
おもてなし,Hospitality
清潔さ, Cleanliness
[ Q7.他店と比べて、当店が劣っていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the weaks of my shop which you think. (multiple)
価格,Prices
室温管理など施術環境配慮,Quality of room condition (temparature, etc)
[ Q8.そのほか、ご意見・ご要望がございましたら、ご自由にご記入ください。 ]
Please let me know your comment about anything freely
照明がそれなりに明るいと感じたので
もう少し暗くしても良かったかなと思いました。
I guess it's better that the brightness in the room would be a little darker than it was.
=ご協力ありがとうございました= Thank you for your feedback!
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大変満足 Excellence
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症状に合わせてメニューを柔軟に対応して頂けた点
The therapist flexible adjusted the techniques to my stiffness.
[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
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タイ式,Thai Massage
おもてなし,Hospitality
清潔さ, Cleanliness
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室温管理など施術環境配慮,Quality of room condition (temparature, etc)
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照明がそれなりに明るいと感じたので
もう少し暗くしても良かったかなと思いました。
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