丁寧に優しくエスコートしていただきましたーお客様の声 The therapist escorted the novice like me-Customer's Feedback
○ 今回ご感想をいただいたお客様のプロフィール ○
ご利用実績 初めてのご利用:2018年
年齢・性別 30歳代 男性
ご利用のメニュー クラトーム シグネチュア スウィート (アロマオイルとジャップカサイ) 120分
The profile of the customer
Frequency : First time (2018)
Age&sex : 30's Japanese male
Selected menu : Krathoorm Signature Sweet (Aroma oil and Jap Karsai) 120min
=============================================
[ Q1.今回ご利用いただきました理由を教えてください。(複数回答可) ]
Let me know the reason that you chose Krathoorm this time. (Multiple answer)
webページで見て良さそうだった,Attractive web pages
本格的な施術を体験したかった,Authentic technique
[ Q2.ご予約の際の電話やメールの対応はいかがでしたか ]
How was your experience of making reservation (telephone or e-mail)
大変満足 Excellence
[ Q3.ご利用はどれくらい満足いただけましたか? ]
How was your experience of receiving the session?
大変満足 Excellence
[ Q4.今回のご利用で良かった点を自由にご記入ください。 ]
Please let me know freely about your good experience this time.
ベッドのアームレストにも気付かないような、
横になり方も分からないような不慣れなマッサージ初心者を
丁寧に優しくエスコートしていただきました
プロフェッショナル然とした対応をしていただいたと思います。
The therapist escorted the novice like me for example place my arms on the arm rest.
I felt his manner was really professional's.
[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
Please let me know about the point that I need to improvement.
特に無いNothing
[ Q6.他店と比べて、当店が優れていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the merits of my shop which you think. (multiple)
他を知りません。
I don't know the other shop.
[ Q7.他店と比べて、当店が劣っていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the weaks of my shop which you think. (multiple)
同上
Same above
[ Q8.そのほか、ご意見・ご要望がございましたら、ご自由にご記入ください。 ]
Please let me know your comment about anything freely
N/A
=ご協力ありがとうございました= Thank you for your feedback!
※よろしければ、一日一度、下記のリンク(2か所)をクリックしてください。
これもブログ作成者の励みになります。!
いつもご協力ありがとうございます。

にほんブログ村

にほんブログ村
ご利用実績 初めてのご利用:2018年
年齢・性別 30歳代 男性
ご利用のメニュー クラトーム シグネチュア スウィート (アロマオイルとジャップカサイ) 120分
The profile of the customer
Frequency : First time (2018)
Age&sex : 30's Japanese male
Selected menu : Krathoorm Signature Sweet (Aroma oil and Jap Karsai) 120min
=============================================
[ Q1.今回ご利用いただきました理由を教えてください。(複数回答可) ]
Let me know the reason that you chose Krathoorm this time. (Multiple answer)
webページで見て良さそうだった,Attractive web pages
本格的な施術を体験したかった,Authentic technique
[ Q2.ご予約の際の電話やメールの対応はいかがでしたか ]
How was your experience of making reservation (telephone or e-mail)
大変満足 Excellence
[ Q3.ご利用はどれくらい満足いただけましたか? ]
How was your experience of receiving the session?
大変満足 Excellence
[ Q4.今回のご利用で良かった点を自由にご記入ください。 ]
Please let me know freely about your good experience this time.
ベッドのアームレストにも気付かないような、
横になり方も分からないような不慣れなマッサージ初心者を
丁寧に優しくエスコートしていただきました
プロフェッショナル然とした対応をしていただいたと思います。
The therapist escorted the novice like me for example place my arms on the arm rest.
I felt his manner was really professional's.
[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
Please let me know about the point that I need to improvement.
特に無いNothing
[ Q6.他店と比べて、当店が優れていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the merits of my shop which you think. (multiple)
他を知りません。
I don't know the other shop.
[ Q7.他店と比べて、当店が劣っていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the weaks of my shop which you think. (multiple)
同上
Same above
[ Q8.そのほか、ご意見・ご要望がございましたら、ご自由にご記入ください。 ]
Please let me know your comment about anything freely
N/A
=ご協力ありがとうございました= Thank you for your feedback!
※よろしければ、一日一度、下記のリンク(2か所)をクリックしてください。
これもブログ作成者の励みになります。!
いつもご協力ありがとうございます。

にほんブログ村

にほんブログ村
- 関連記事
-
- 症状に合わせてメニューを柔軟に対応して頂けたーお客様の声 The therapist flexible adjusted the techniques to my stiffness-Customer's Feedback. (2018/07/04)
- sweetを受けましたが施術が変わっており、とても気持ちよかったですーお客様の声 ”Sweet” was developed that's techniques and I felt really comfortable.-Customer's Feedback (2018/06/27)
- 丁寧に優しくエスコートしていただきましたーお客様の声 The therapist escorted the novice like me-Customer's Feedback (2018/06/26)
- マッサージ中はうたたね状態で本当にリラックスできました。ーお客様の声 I really took relaxed while the session with almost slept condition.-Customer's Feedback (2018/06/25)
- 丁寧な対応と施術でいつもリラックスさせていただいております。 心身共に疲れを癒されおります。ーお客様の声 I took relaxed my body and mind every time with polite hospitality and techniques.-Customer's Feedback (2018/06/24)