マッサージの内容も進化していて、前回よりも気持ち良かったです。ーお客様の声 I got more comfortable with developed new techniques. -Customer's Feedback
○ 今回ご感想をいただいたお客様のプロフィール ○
ご利用実績 ウェルカム会員さま(初めてのご利用:2018年)
年齢・性別 30歳代 男性
ご利用のメニュー クラトーム シグネチュア スウィート (アロマオイルとカルサイネイザンライト) 150分
The profile of the customer
Frequency : Welcome Member (since2018)
Age&sex : 30's Japanese male
Selected menu : Krathoorm Signature Sweet (Aroma oil and Karsai Nei Tsang Lite) 150min
=============================================
[ Q1.今回ご利用いただきました理由を教えてください。(複数回答可) ]
Let me know the reason that you chose Krathoorm this time. (Multiple answer)
前回利用して良かった,Previous experience at Krathoorm
[ Q2.ご予約の際の電話やメールの対応はいかがでしたか ]
How was your experience of making reservation (telephone or e-mail)
大変満足 Excellence
[ Q3.ご利用はどれくらい満足いただけましたか? ]
How was your experience of receiving the session?
大変満足 Excellence
[ Q4.今回のご利用で良かった点を自由にご記入ください。 ]
Please let me know freely about your good experience this time.
今年の1月以来のスウィートコースでの利用でしたが、
マッサージの内容も進化していて、前回よりも気持ち良かったです。
I took same "Sweet" menu as my January selection, I got more comfortable with developed new techniques.
[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
Please let me know about the point that I need to improvement.
特に無いNothing
[ Q6.他店と比べて、当店が優れていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the merits of my shop which you think. (multiple)
技術の良さ,Technique
カルサイネイザン,Karsai Nei Tsang
おもてなし,Hospitality
TWGティーセレクション,TWG Tea Selection
施術後のスイーツ,Sweets after the session
[ Q7.他店と比べて、当店が劣っていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the weaks of my shop which you think. (multiple)
特にない Nothing
[ Q8.そのほか、ご意見・ご要望がございましたら、ご自由にご記入ください。 ]
Please let me know your comment about anything freely
N/A
=ご協力ありがとうございました= Thank you for your feedback!
※よろしければ、一日一度、下記のリンク(2か所)をクリックしてください。
これもブログ作成者の励みになります。!
いつもご協力ありがとうございます。

にほんブログ村

にほんブログ村
ご利用実績 ウェルカム会員さま(初めてのご利用:2018年)
年齢・性別 30歳代 男性
ご利用のメニュー クラトーム シグネチュア スウィート (アロマオイルとカルサイネイザンライト) 150分
The profile of the customer
Frequency : Welcome Member (since2018)
Age&sex : 30's Japanese male
Selected menu : Krathoorm Signature Sweet (Aroma oil and Karsai Nei Tsang Lite) 150min
=============================================
[ Q1.今回ご利用いただきました理由を教えてください。(複数回答可) ]
Let me know the reason that you chose Krathoorm this time. (Multiple answer)
前回利用して良かった,Previous experience at Krathoorm
[ Q2.ご予約の際の電話やメールの対応はいかがでしたか ]
How was your experience of making reservation (telephone or e-mail)
大変満足 Excellence
[ Q3.ご利用はどれくらい満足いただけましたか? ]
How was your experience of receiving the session?
大変満足 Excellence
[ Q4.今回のご利用で良かった点を自由にご記入ください。 ]
Please let me know freely about your good experience this time.
今年の1月以来のスウィートコースでの利用でしたが、
マッサージの内容も進化していて、前回よりも気持ち良かったです。
I took same "Sweet" menu as my January selection, I got more comfortable with developed new techniques.
[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
Please let me know about the point that I need to improvement.
特に無いNothing
[ Q6.他店と比べて、当店が優れていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the merits of my shop which you think. (multiple)
技術の良さ,Technique
カルサイネイザン,Karsai Nei Tsang
おもてなし,Hospitality
TWGティーセレクション,TWG Tea Selection
施術後のスイーツ,Sweets after the session
[ Q7.他店と比べて、当店が劣っていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the weaks of my shop which you think. (multiple)
特にない Nothing
[ Q8.そのほか、ご意見・ご要望がございましたら、ご自由にご記入ください。 ]
Please let me know your comment about anything freely
N/A
=ご協力ありがとうございました= Thank you for your feedback!
※よろしければ、一日一度、下記のリンク(2か所)をクリックしてください。
これもブログ作成者の励みになります。!
いつもご協力ありがとうございます。

にほんブログ村

にほんブログ村
- 関連記事
-
- 丁寧な対応と施術でいつもリラックスさせていただいております。 心身共に疲れを癒されおります。ーお客様の声 I took relaxed my body and mind every time with polite hospitality and techniques.-Customer's Feedback (2018/06/24)
- 丁寧にほぐしてくれたので、とても楽になりました。ーお客さまの声 I was very slightly, feeling because of loosing up my stiffness.=Customer's Feedback (2018/06/23)
- マッサージの内容も進化していて、前回よりも気持ち良かったです。ーお客様の声 I got more comfortable with developed new techniques. -Customer's Feedback (2018/06/22)
- タイ出張の結果が以降の施術に反映されているーお客様の声 The result of the business trip to Thailand reflected on the new techniques.-Customer's Feedback (2018/06/21)
- タイ式がよかったーお客様の声 Excellent Thai Massage-Customer's Feedback (2018/06/20)