気持ち良過ぎて眠ってしまった。ーお客様の声 I fell a sleep because that was too much comfortable session.-Customer's Feedback
○ 今回ご感想をいただいたお客様のプロフィール ○
ご利用実績 ブロンズ会員さま(初めてのご利用:2017年)
年齢・性別 40歳代 男性
ご利用のメニュー アロマオイル リラックスセラピー 150分
The profile of the customer
Frequency : Bronze Member (since2017)
Age&sex : 40's Japanese male
Selected menu : Aroma oil relax therapy 120min
=============================================
[ Q1.今回ご利用いただきました理由を教えてください。(複数回答可) ]
Let me know the reason that you chose Krathoorm this time. (Multiple answer)
家・職場が近所,Neiborhood of home or workplace
とにかく疲れていた,Got tired
前回利用して良かった,Previous experience at Krathoorm
[ Q2.ご予約の際の電話やメールの対応はいかがでしたか ]
How was your experience of making reservation (telephone or e-mail)
満足 Good
[ Q3.ご利用はどれくらい満足いただけましたか? ]
How was your experience of receiving the session?
大変満足 Excellence
[ Q4.今回のご利用で良かった点を自由にご記入ください。 ]
Please let me know freely about your good experience this time.
気持ち良過ぎて眠ってしまった。
I fell a sleep because that was too much comfortable session.
[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
Please let me know about the point that I need to improvement.
眠ってしまったから改善点が見当たらない。
I cannot find out the point because I got slept.
[ Q6.他店と比べて、当店が優れていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the merits of my shop which you think. (multiple)
技術の良さ,Technique
アクセスのしやすさ,Easy Access
室温管理など施術環境配慮,Quality of room condition (temparature, etc)
[ Q7.他店と比べて、当店が劣っていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the weaks of my shop which you think. (multiple)
特に無いNothing
[ Q8.そのほか、ご意見・ご要望がございましたら、ご自由にご記入ください。 ]
Please let me know your comment about anything freely
N/A
=ご協力ありがとうございました= Thank you for your feedback!
※よろしければ、一日一度、下記のリンク(2か所)をクリックしてください。
これもブログ作成者の励みになります。!
いつもご協力ありがとうございます。

にほんブログ村

にほんブログ村
ご利用実績 ブロンズ会員さま(初めてのご利用:2017年)
年齢・性別 40歳代 男性
ご利用のメニュー アロマオイル リラックスセラピー 150分
The profile of the customer
Frequency : Bronze Member (since2017)
Age&sex : 40's Japanese male
Selected menu : Aroma oil relax therapy 120min
=============================================
[ Q1.今回ご利用いただきました理由を教えてください。(複数回答可) ]
Let me know the reason that you chose Krathoorm this time. (Multiple answer)
家・職場が近所,Neiborhood of home or workplace
とにかく疲れていた,Got tired
前回利用して良かった,Previous experience at Krathoorm
[ Q2.ご予約の際の電話やメールの対応はいかがでしたか ]
How was your experience of making reservation (telephone or e-mail)
満足 Good
[ Q3.ご利用はどれくらい満足いただけましたか? ]
How was your experience of receiving the session?
大変満足 Excellence
[ Q4.今回のご利用で良かった点を自由にご記入ください。 ]
Please let me know freely about your good experience this time.
気持ち良過ぎて眠ってしまった。
I fell a sleep because that was too much comfortable session.
[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
Please let me know about the point that I need to improvement.
眠ってしまったから改善点が見当たらない。
I cannot find out the point because I got slept.
[ Q6.他店と比べて、当店が優れていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the merits of my shop which you think. (multiple)
技術の良さ,Technique
アクセスのしやすさ,Easy Access
室温管理など施術環境配慮,Quality of room condition (temparature, etc)
[ Q7.他店と比べて、当店が劣っていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the weaks of my shop which you think. (multiple)
特に無いNothing
[ Q8.そのほか、ご意見・ご要望がございましたら、ご自由にご記入ください。 ]
Please let me know your comment about anything freely
N/A
=ご協力ありがとうございました= Thank you for your feedback!
※よろしければ、一日一度、下記のリンク(2か所)をクリックしてください。
これもブログ作成者の励みになります。!
いつもご協力ありがとうございます。

にほんブログ村

にほんブログ村
- 関連記事
-
- 前回とはかなり違ったアプローチの施術だった。ーお客様の声 The session which I received this time included considerably different approaches.-customer's feedback (2018/04/12)
- 肩、腰、背中が大変疲れていたので、良い加減でほぐして頂き、大変癒されました。ーお客様の声 I felt tired on my shoulders, upper back and lower back, but I got really relaxed after the session which included property technique for my stiffness.-Customer's Feedback (2018/04/06)
- 気持ち良過ぎて眠ってしまった。ーお客様の声 I fell a sleep because that was too much comfortable session.-Customer's Feedback (2018/04/04)
- 月に一度のリラックスタイムとして、生活に定着しました。-お客様の声 Krathoorm sessions becomes my monthly relax time in my life.-Customer's Feedback (2018/04/01)
- 毎回工夫を凝らして体調に合わせて施術していただき大変満足しています。ーお客様の声 Every time I am very satisfied with a well-designed session as my body conditions.-Customer's Feedback (2018/03/31)