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hiro@krathoorm

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○ 今回ご感想をいただいたお客様のプロフィール ○
 
ご利用実績    ダイアモンド・プラチナ会員さま(初めてのご利用:2017年)
年齢・性別     20歳代以下 男性
ご利用のメニュー クラトーム シグネチュア ハッピー (タイ式とアロマとカサイセラピー) 180分

The profile of the customer

Frequency : Diamond or Platinum Member (since2017)
Age&sex : Under 20's Japanese male
Selected menu : Krathoorm Signature Happy (Thai, Aromaoil and Karsai therapy) 180min

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[ Q1.今回ご利用いただきました理由を教えてください。(複数回答可) ]
Let me know the reason that you chose Krathoorm this time. (Multiple answer)

webページで見て良さそうだった,Attractive web pages
本格的な施術を体験したかった,Authentic technique
男性が本格的なアロマオイルを受けられる店を探していた,Authentic Aromaoil therapy for men


[ Q2.ご予約の際の電話やメールの対応はいかがでしたか ]
How was your experience of making reservation (telephone or e-mail)

不満 Bad

[ Q3.ご利用はどれくらい満足いただけましたか? ]
How was your experience of receiving the session?

満足 Good

[ Q4.今回のご利用で良かった点を自由にご記入ください。 ]
Please let me know freely about your good experience this time.

いつもと同じで丁寧な接客でした。
Carefully manner of serving as usually.


[ Q5.今回のご利用で「この点を改善すべき」と感じられた点を教えてください。 ]
Please let me know about the point that I need to improvement.

以前からですが、メニューが複雑。
内容別、手技別、時間、金額で分けてるのはわかりますが、
メニュー名に馴染みがないので、複雑に感じます。
メニューに詳しい説明があれば、選びやすいかと思いますが、
今のところ説明がないから選んでないメニューが選びにくいかと思います。
The menus are very complicated since before.
I understand that these are itemized by techniques, session time or prices, but I feel these are complicated due to not familiar names.
There are not also explained details and I cannot select the menu easily.

[ Q6.他店と比べて、当店が優れていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the merits of my shop which you think. (multiple)

技術の良さ,Technique
価格,Prices
VIP会員制度・リピート割引制度,VIP Membership and discount system
営業時間の長さ,Opening hours
メニューの豊富さ,Variation of Menus
特徴的なメニュー,Features of menus
信頼性,Confidences
おもてなし,Hospitality
清潔さ, Cleanliness
タオルなどアメニティの質,Quality of amenities (towel, etc)
ドリンクサービス,Drink Service
施術後のスイーツ,Sweets after the session
メール通信,Newsletter Mail
Instagram


[ Q7.他店と比べて、当店が劣っていると思うものすべて選択してください。(複数選択可) ]
Please check the weaks of my shop which you think. (multiple)

営業時間の長さ,Opening hours
特徴的なメニュー,Features of menus
ホームページ,Webpages


[ Q8.そのほか、ご意見・ご要望がございましたら、ご自由にご記入ください。 ]
Please let me know your comment about anything freely

もう少し、専門的な説明があってもいいと思います。
初回で電話した時もメニューが聞きなれないもので、
おススメでって言ってしまうので、わかりやすい説明があればいいのかなと。
例えばアーユルベーダのワンポイントアドバイスでもいいし、
メールでもホームページのQ&Aでもいいし、ブログにコラム的なのもあってもいいかもしれないですね。
何回も行ってると気にならないですけど、
初めてのお客さんはだいたい質問同じかと思いますので、ご配慮をいただけたら。
それと、感想遅くなってすいません。
いつもありがとうございます!
It's better to explain more details by the point of the therapist.
When I made phonecall firast time, I was not familiar with the name of manu and I was managed by the therapist about my menu.
For example, It' s better that there is the explanation about Āyurveda, mail, FAQ at webpage, or Column on the Blog.
I guess that the first time customer maybe have these questions commonly.
Please considerate these things.
Then I'm sorry for being late for anser the feedback.
Thank you for everytime!

※注:上記はお客様の記述のままです。
    当店ではアーユルベーダメニューのご提供はございません。
※Note:The sentense above are as the customer witten.
     There are no Āyurveda menu at Krathoorm.

=ご協力ありがとうございました= Thank you for your feedback!


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